July | Movies I Enjoyed

Those are the three movies I really enjoyed during July:

1. The Lone Ranger

 I think it is for sure one of the best movies I have ever watched. Very, very funny with the amazing and unique expressions of the beloved Johnny Depp and the beautiful perfomance of Armie Hammer. I also liked the appearence of Helena Bonham Carter -who I really love- and the fact that the director is the same guy who directed The Pirates of Caribbean. Basically, I'm out of words when it comes to talk about a movie that Johnny Depp is starring, because it's difficult to explain in words the talent of this
 man. So, I encourage you to watch it by yourselves and form your personal opinion. Go and watch it people! (my enthousiasm is difficult to be hidden).

2. Oz: The Great and Powerful

 Another fascinating film tha deserves to be watched. I watched it on a DVD and I can say that I wish I had watched it at the cinema on 3D form because the colours and the scenery are the best to be watched on 3D. Anyway, I'm glad I watched it as it made me laugh a lot with the crazy Mila's Kunis transformation and the cute little features, such as the tiny porcelain girl. My favourite scene by far was the flower blossom when Oz arrives at the Oz kingdom which I watched twice (I loved that scene!). If you are interested in fairytales and magic, you will definitely enjoy it.

3. Stoker

 That was a really strange movie with an unexpecting ending. The actors were good and the emotions intensive. I have to admit that the plot was a little bit confusing for me but still understanding. I don't have much to say about this film, it left a bitter taste on my mind and emotional thoughts. That's why I don't know if I regret watching it, or not. Anyone who likes weird, emotional movies with a good plot will find this film a piece of art.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Αυτές είναι οι ταινίες που απόλαυσα κατά τη διάρκεια του Ιουλίου:

1. The Lone Ranger /Ο μοναχικός καβαλάρης

 Πιστεύω πως είναι αναμφίβολα μία από τις καλύτερες ταινίες που έχω δει ποτέ μου. Υπερβολικά αστεία με τις υπέροχες και μοναδικές εκφράσεις του πολυαγαπημένου Johnny Depp και την όμορφη ερμηνεία του Armie Hammer. Επίσης, μου άρεσε η εμφάνιση της Helena's Bonham Carter -που προσωπικά αγαπώ- και το γεγονός ότι ήταν σκηνοθετημένη από τον ίδιο που σκηνοθέτησε και τους Πειρατές της Καραϊβικής. Βασικά δυσκολεύομαι να μιλήσω για οποιαδήποτε ταινία που πρωταγωνιστεί ο Johnny Depp, γιατί είναι δύσκολο να περιγραφεί με λόγια το ταλέντο του. Οπότε, σας ενθαρρύνω να το παρακολουθήσετε και να σχηματίσετε τη δική σας άποψη. Τρέξτε να το δείτε! (ο ενθουσιασμός μου δεν κρύβετε εύκολα).

2. Oz: The Great and Powerful /Οζ: Ο μέγας και παντοδύναμος

 
Μία ακόμη ενθουσιαστική ταινία που αξίζει να δείτε. Την παρακολούθησα σε DVD, αλλά εύχομαι να την είχα παρακολουθήσει στο cinema σε 3D μορφή γιατί τα χρώματα και το σκηνικό είναι τα καλύτερα για να τα δει κανείς σε 3D. Παρόλα αυτά χαίρομαι που την παρακολούθησα καθώς με έκανε να γελάσω πολύ με την τρελή μεταμόρφωση της Mila Kunis και τις γλυκές παρουσίες, όπως ήταν η μικρή πορσελάνινη κουκλίτσα. Η αγαπημένη μου σκηνή ήταν όταν ο Οζ φτάνει στο βασίλειο του Οζ και τα λουλούδια ανθίζουν, την οποία είδα δύο φορές (την λάτρεψα!). Αν σας αρέσουν τα παραμύθια και η μαγεία, σίγουρα θα απολαύσετε αυτήν την ταινία.


3. Stoker

 Μια πολύ περίεργη ιστορία με ένα απρόβλεπτο τέλος. Οι ηθοποιοί ήταν καλοί και τα συναισθήματα έντονα. Πρέπει όμως να παραδεχτώ ότι η υπόθεση με μπέρδεψε λίγο, αλλά τελικά την κατάλαβα. Δεν έχω πολλά να πω για αυτή την ταινία, με άφησε με μια πικρή γεύση και μελαγχολικές σκέψεις. Για αυτό δεν μπορώ να πω αν μετάνιωσα που την είδα, ή όχι. Οποιοσδήποτε, όμως, προτιμάει τις περίεργες, συναισθηματικές ταινίες θα τη θεωρήσει αριστούργημα.











No comments:

Post a Comment